Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Glade og aktive tøser

Rose er lige i gang med at vaske Lilli. Den lille patient er blevet passet og plejet og er nu helt oppe på dupperne igen. Lilli skal have antibiotika et par dage mere, men der har ikke været opkast i 2 dage. Jeg håber krisen er overstået.

Selvom Rose kun er 5 uger ældre end Lilli har hun udvist en rørende omsorg for Lilli. Hun putter med hende, ligger med poterne om hende og vasker hende. Det er skønt at se hvor glade de er for hinanden.

Man bliver nok ekstra knyttet til et dyr man har passet og plejet. Lilli føler sig i hvert fald hjemme. Om natten ligger hun tæt ind til mig i venstre armhule og Rose ligger oven på dynen lige mellem benene. Så ved de hvor de har mig, lige ved hånden så de straks kan få en nussetur om morgenen inden jeg fodrer dem.

Det bedste i verden er bare at have kat og det er dobbelt så godt med to.

No comments yet»

Skriv et svar

