Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Opdragelse og leg

Når Rose og Lilli har spist, bruger de 1-2 timer på vild leg. De pisker rundt efter hinanden i hele lejligheden. De gemmer sig for hinanden og med stor fornøjelse betragter jeg dem når de så springer frem fra deres skjul for at jagte den anden.

Jeg skulle have noget i klædeskabet og Lilli kommer listende for at smutte ind i skabet, jeg snupper hende og giver hende en nussetur. Imens står Rose på sengen ved siden af og dasker mig på låret med poten, som om hun vil sige: “Hov, hov, kan du sætte Lilli ned, hun er min”.

Jeg kan faktisk takke Rose for meget af det Lilli har lært, for selvom Rose er fysisk mindre end Lilli er hun 5 uger ældre og dermed den voksne. Hun lader Lilli slippe afsted med meget, men nogle aftener synes Rose, at Lilli lægger for meget beslag på mors skød og så bliver hun jaget ned. Dog ikke ret længe af gangen, for Lilli er en robust kælefis.

No comments yet»

Skriv et svar

