Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Igår fyldte Lilli 6 måneder

I går fyldte Lilli 6 måneder. Hun er godt nok blevet en stor pige. Hun er faldet godt til, måske lidt for godt. Hun gør nemlig alt hvad Rose gør. En slags kongens behårede efterfølger.

Her til aften, da jeg skulle på tørreloftet med vasketøj smuttede Rose ud i opgangen. Hun har de sidste par uger vist interesse for hvad det nu er for noget der ude. Jeg lod hende snuse lidt rundt og der gik ikke længe før Lilli fulgte efter.

Lilli er et halvt år og Rose er 5 uger ældre. Jeg har to frække teenage tøser i huset. De fleste opdrættere siger, at hun katte ikke er lige så gode kæle katte som hanner. Det er heldigvis løgn og latin. Rose og Lilli er ultra kælne og skønne at bo sammen med. Jeg tror faktisk jeg foretrækker mine to frække tøser. De har ikke lige så meget behov for at markere sig som en han kat. Derfor slipper jeg for at de river i møbler og de har heller ikke behov for at gnubbe sig op af alt indenfor rækkevidde.

No comments yet»

Skriv et svar

