Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Trusler og aftalebrud – hverdagskost når man køber kat hos Teresa Guldager, Dushara

Jeg har modtaget nedenstående e-mail fra Teresa Guldager i dag:

“Jeg har nu fået Lilli’s stamtavle og registreringspapirer.

Dem sender jeg til dig så snart du har fjernet alle dine negative
udtalelser om mig og mit opdræt fra din blog/hjemmeside.

Jeg håber Lilli stadig har det godt og er en glad kat.

hilsen,


Teresa Guldager
Somalis since 1986 – Abys from 2003″

I følge købsaftalen, var stamtavle med i prisen, som var kr. 5000,-

Efterfølgende har jeg indgået et forlig med Teresa. Hun har betalt mig kr. 2800 til dækning af nogle af mine dyrlægeomkostninger fordi hun har solgt mig en syg kat,- og samtidig lovet, at jeg vil få Lillis stamtavle tilsendt. Forudsætningen var dog, at jeg ikke vil gøre yderligere krav gældende.

Nu vælger Teresa Guldager imidlertid at bryde aftalen og jeg føler mig derfor heller ikke længere forpligtet til at overholde den.

Hvis man som sælger vil undgå negativ omtale, er trusler bestemt ikke vejen frem – det siger vist sig selv.

Lilli har en tid hos dyrlægen på fredag – tiden vil vise hvad jeg vil foretage mig derefter!

No comments yet»

Skriv et svar

