Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Vi hygger os

Nu skal det forhåbentlig være slut med negative indlæg og tøse fnidder.

På trods af alt så har jeg det super hyggeligt med mine to frække tøser og hvis de kunne tale er jeg ret sikker på at de ville sige det samme.

Lilli er ligetil og lidt lalleglad, faktisk minder hun meget om min gamle Oscar, som opførte sig mere som en hund end som en kat. Hun er fantastisk godt præget og det skal Teresa Guldager bestemt have ros for, det har hun gjort godt.

Rose er den lille, forsigtige og lidt sarte. Hun springer en halv meter op i luften hvis hun bliver forskrækket og Lille som står ved siden af reagerer slet ikke.

Inden Lilli kom var Rose meget angst og sky. Hun gemte sig for det meste når der kom fremmede. Nogle gange end da hvis det var en veninde. Så kom Lilli, hun var en lille terrorist. Hun tumlede rundt og åd alt indenfor rækkevidde og skræmte Rose fra vid og sans. Som tiden gik indså Rose at Lilli ikke var farlig og jeg tror faktisk, at Lilli har hjulpet Rose, for hun virker mere tryg og mindre ængstelig. Til gengæld har Rose hjulpet med at opdrage Lilli, så hun ikke hopper op på køkkenbordet (he he he) og raserer hele huset som i starten.

Nu rotter tøserne sig sammen mod mig. Det er sjovt at iagttage den måde de kommunikerer på, især når de laver ballade. Lillis første gang på køkkenbordet ignorerede jeg og jeg kunne tydeligt se hende sige til Rose: “Så du hvad jeg turde? Der skete slet ikke noget”. Det er som to unger på æblerov.

Jeg elsker sgu mine tøser over alt på jorden😉

No comments yet»

Skriv et svar

