Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Mors lille terrorist

Her er hun min lille terrorist, mit lodne vækkeur.

Lilli vil gerne bestemme hvornår jeg skal stå op. Jeg skal stå op når Lilli vil have mad. Hun starter med, at kravle helt op til mit ansigt, så begynder hun at prikke mig forsigtigt på øjenlåget med poten. Hvis jeg ikke reagerer begynder hun at nappe mig i hagen og øreflippen.

Jeg smider hende ud af sengen mindst 10 gange hver morgen, men hun giver ikke op. Hun ved godt jeg ikke giver mig lige med det samme og så bruger hun tiden på at karte rundt under dynen og napper mig hist og pist hvor der er et stykke med bart. Ind imellem falder hun dog til ro, enten under dynen eller i min armhule. Men så snart jeg bevæger mig starter det hele forfra og jeg kan lige så godt indstille mig på, at stå op og fodre pigerne.

Jeg har fundet ud af, at Lilli ikke kun vækker mig for at få mad, for når jeg har fodret pigerne render hun i hælene på mig og vil nusses og lege.

Jeg har verdens dejligste og bedste vækkeur😉

No comments yet»

Skriv et svar

