Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Skal tisse, men kan ikke flytte mig…

For Rose ligger og sover på mine ben så jeg nænner ikke at bevæge mig.

Sidder lige nu og har gang i en debat på kattegale.

Det handler selvfølgelig om Teresa Guldager – Dushara som jeg har købt en syg killing fra.

Teresa Guldager er ikke medlem af en dansk katteklub og nu ved jeg hvorfor. Det er nemlig pisse besværligt at få hul igennem til CFA The Cat Fanciers Association, som er en amerikansk katteklub.

Derfor giver jeg op, jeg orker ikke at bruge mere krudt på at klage over noget som er så indlysende.

Jeg vil hellere advare andre som overvejer at købe en racekat hos en opdrætter som ikke er medlem af en dansk katteklub, men kun er medlem af fx CFA eller Fife.

Teresa Guldager Dushara er en plattenslager. Hun har direkte indrømmet på et katteforum, at hun nu vil behandle sine katte for TF (Tritrichomonas foetus) efter jeg i et indlæg har skrevet om Lilli.

Selvom Teresa får behandlet sine katte for giardia og TF (Tritrichomonas foetus) er der stadig én ting der ikke vil ændre sig. Hun vil stadig være en bondefanger!

Jeg har stadig ikke modtaget Lillis stamtavle. Når man køber en racekat hos en opdrætter som er medlem af fx Felis Danica får man udleveret stamtavlen når man betaler købssummen og får katten overdraget. Det gør man ikke når opdrætter er medlem af en udenlandsk klub som CFA eller Fifa. På den måde kan opdrætter/sælger tilbageholde stamtavlen (som Teresa Guldager Dushara har gjort i mit tilfælde) og du kan intet gøre.

Teresa Guldager kan sidde på forumet dekatten (et lukket katteforum) og svine mig til så meget hun har lyst til. Hvis dekattens medlemmer vælger at støtte en svindler som Teresa Guldager Dushara så stempler de blot sig selv som et lukket og usandfærdigt forum.

2 kommentarer»

  KiK wrote @

Hej Roses mor
CFA er en Amerikansk organisation, IKKE Canadisk!
FIFe systemet ser således ud:
Fife->Natinale medlemmer (I Danmark Felis Danica) Felis Danica->4 medlemmer (de 4 danske hovedklubber – DARAK, JYRAK, Racekatten, Katteklubben)->opdrætterne
Så som opdrætter er du medlem af en hovedklub, som er medlem af Felis Danica som er medlem af FIFe. Du kan som opdrætter IKKE være medlem direkte under FIFe!
Se også: http://www.felisdanica.dk/index.php?WebsiteID=1&LanguageID=1&SectionID=2
Hilsen
KiK

  abymum wrote @

ok, tak for info.


Skriv et svar

