Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Teresa Guldager Dushara

Da Teresa Guldager Dushara igår skrev et indlæg på et katteforum, at hun nu skulle behandle sine katte for Tritrichomonas foetus (i en tråd hvor jeg beder om råd for TF og giardia fordi Lilli, som er købt af Teresa er smittet med begge dele) spurgte jeg hende i et andet indlæg om hun havde fået sine katte testet og om de var positive.

Det har Teresa Guldager, Dushara ikke svaret på. Jeg forestiller mig, at hun ikke gider ofre penge på at få testet sine katte, men blot har tænkt sig at medicinere dem uden om dyrlægen som jeg har hende mistænkt for at gøre med Lilli.

Jeg skrev samtidig en mail til Teresa Guldager, Dushara hvor jeg foreslår at vi indgår et forlig i stedet for at jeg klager til ombudsmanden i hendes udenlandske klub CFA.

Teresa Guldager, Dushara har ikke svaret på nogle af mine henvendelser, fordi hun ved hvor besværligt det er at klage over en opdrætter. Især hvis opdrætteren er medlem af en udenlandsk klub som CFA eller Fifa.

Derfor kan Teresa Guldager Dushara fortsat sælge syge katte til intetanende/godtroende personer som blot vil have en kælekat. Det er ikke sjovt at have en kælekat med konstant tyndskid. Det er endnu mindre sjovt når man pludselig står med to katte med tyndskid fordi den ene smitter en anden.

No comments yet»

Skriv et svar

