Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Nyindkøbt stuebambus bliver budt velkommen

Da jeg var i Føtex i dag så jeg en enlig stuebambus til kun kr. 20,- og den kom med hjem. Rose er meget glad for stuebambus og spotter altid straks hvis jeg har noget grønt med i posen. Da jeg gik ind i stuen med planten var hun allerede oppe på køkkenbordet for at lede. Jeg stod ved vinduet, raslede lidt med bambussen og kaldte på Rose. Hun kom spurtende som om hun havde ild i halen og fløj op i vindueskarmen. Lilli kom slentrende efter hende og som man kan se på billedet er de begge meget begejstrede for stuebambus. Desværre har de det ikke på samme måde med kattegræs. Uanset hvor meget jeg sår er det kun til pynt. Sådan går det når man forkæler sine tøser.

No comments yet»

Skriv et svar

