Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Favorit ting til kattene

Litter Lifter er halvdyr. Den koster kr. 80,- i netbutikkerne. Jeg har fået et lille parti hjem og kan derfor sælge dem til kr. 70,- pr stk. + forsendelse. Den kan også afhentes hvis du bor i nærheden. Hvis du køber 2 eller flere er prisen kr. 65,- stk. + forsendelse.

Magic Scoop Litter Lifter fra USA. Jeg er ikke meget for at indrømme det, men det er den ultimative lorteskovl. Den får fat i de store klumper uden at spilde for meget sand i processen. Samtidig er det ikke noget problem at fjerne de bitte små klumper. Det er super nemt at støvsuge bakken for al høm høm på 3 minutter.

Jeg har dem i følgende farver:

Favorit legetøj er klart en meget lang stang med snor og fjer. Misserne kan jagte fjerene i timevis og de ved hvor jeg gemmer dem. Jeg har netop bestil 10 hjem fra Zooplus.

No comments yet»

Skriv et svar

