Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Søndagshygge i sengen med misserne

Jeg fik lov til at sove længe i dag. Det får jeg kun lov til når jeg lukker døren til soveværelset om aftenen, med misserne på modsatte side.

Da jeg stod op, startede jeg med at tage en portion hjemmelavet kattemad ud af køleskabet. Kom det op i en fryse pose og derefter i vandbad for at blive lunet. Imens pigernes mad blev varmet lavede jeg morgenmad til mig selv.

Jeg hyggede mig med morgenmad i sengen og drak kaffe ud af min nye Blå Mega Mussel kop. Bagefter var det tid til leg. Jeg satte mig godt til rette i sengen fandt en fiskestang med snor og fjer for enden frem og så kunne jeg blive i sengen lidt endnu og samtidig underholde mine to frække tøser.

Rose og Lilli er vilde med at lege fangeleg. Selvom de er 2 og derved kan underholde hinanden har de alligevel brug for at blive stimuleret af deres menneskemor. Efter legen hentede jeg en lille godbid som jeg gav dem på skift.

Nu er sengetøjet pillet af og røget i vaskemaskinen og jeg har en glad og dejlig fornemmelse i kroppen pga den dejlige start på dagen. Jeg føler mig priviligeret over at være så heldig at have de to dejligste missepiger i verden boende hos mig🙂

1 kommentar»

  Mona Jensen wrote @

Hvor lyder det hyggeligt og kærligt. *smiler*

Mange gode hilsner fra Mona Jensen


Skriv et svar

