Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Kattegalleri.dk…. Er det en rocker relateret side?

I dag oprettede jeg en profil på Kattegalleri.dk.

Jeg oprettede samtidig en annonce for de Litter Lifters jeg har på lager.

En uforskammet person blev ved med at skrive indlæg for  at genere min annonce og til sidst kontaktede jeg en administrator på kattegalleri.dk.

Jeg fik at vide, at de havde slettet min annonce fordi den var kommerciel. Det var jeg uforstående overfor og skrev derfor tilbage til administrator.

Administrator viste sig at være en pige på 22 år fra jylland. Hun belærte mig om, at jeg åbenbart ikke kunne finde ud af at begå mig på nogle forums i det hele taget og bare skulle tage mig sammen.

Efter den kommentar kunne jeg  regne ud, at hun sikkert har en profil på kattegale.dk AKA kattekonernes hønsegård hvor saglige argumenter ikke hører hjemme fordi det er en kaffeklub.

Senere bliver jeg pludselig truet af selv samme administrator ( på 22 år) hun spørger mig hvordan jeg mon tør tale så ubehøvlet til en HAér.

Pigen kalder sig Natascha på kattegalleri.dk.

Jeg har naturligvis copy/pasted alle samtaler.

Så hvis du overvejer at melde dig ind på Kattegalleri.dk så skal du nok lige overveje om du har lyst til at melde dig ind i en HA klub.

Her er beskeden fra administrator på kattegalleri.dk:
Fra: * Natascha *
Sendt: 29-05-2010 23:50:27
Emne: SV: Kommercielt salg i marked

Hehe, hvad mener du at du får ud af at tale så ubehøvlet til en ha’er?

No comments yet»

Skriv et svar

