Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Natascha adm på Kattegalleri.dk har truet mig

Hun indikerer, at hun har relation til ha/rockergruppen hells angels.

Vil det sige, at jeg skal forvente at få besøg at personer fra Hells Angels fordi jeg  har haft en kontrovers med Natascha på Katteforum.dk??

Jeg er dybt forundret over, at den skumle underverden gider beskæftige sig med noget så banalt som katte.

Hvis det viser sig at være tilfældet, så burde der være en stor advarsel på forsiden af kattegalleri.dk:

“Træd varsomt da denne side drives af den kriminelle underverden”

Update 31. maj 2010

I dag har jeg fået et par henvendelser om, at Natascha hænger mig ud på katteforumet kattegale.dk.

Hun har ligget og sendt private beskeder ud til brugere på kattegale og refereret den korrespondance jeg har haft med hende privat på kattegalleri.dk.

Jeg er dybt rystet over, at sådan en useriøs person får lov til at fungere som administrator og vil kontakte kattegalleri.dk for at informere dem om deres hjælpeadministrators uprofessionelle opførsel.

No comments yet»

Skriv et svar

