Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Katte fora er ikke noget for mig

Det viser sig sørme, at en ha på kattegalleri er en hjælpe administrator. Joke´s on me.

Min oplevelse af de 2 kattesider jeg har haft profiler på er, at det forventes, at man kan alle regler, forkortelser og jargoner samme øjeblik som man opretter sin profil. Hvis man misforstår noget eller træder ved siden af bliver man angrebet af en horde vilde hyæne kællinger som med stor fornøjelse sætter tænderne i én så de sølle stakler på den måde kan skabe en illusion om at de selv “er noget”.

Min konklusion er derfor: kattefora er ikke for almindelige velfungerende mennesker. Man kan dog have gavn af dem i tilfælde hvor man søger oplysninger om sygdom, opdrættere, foder, forsikringer, gode tilbud osv.

Men jeg vil absolut ikke anbefale nogen at oprette en profil på hverken kattegale.dk eller kattegalleri.dk.

No comments yet»

Skriv et svar

