Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

Rose og Lillis stamtavler

Selvom jeg ikke interesserer mig for udstillinger synes jeg det er sjovt at se hvem Rose og Lilli er i familie med. Når man køber en racekat følger en stamtavle som regel med (jeg har dog købt Lillis direkte hos CFA).

Da jeg så Lillis stamtavle kunne jeg se, at hendes oldefar er fra samme opdrætter som min afdøde mis Oscar. Lillis Oldefar hedder Sundisk Almost Famous. Det er godt nok en lille verden. Måske er det derfor, at Lilli på mange måder minder om Oscar.

Lillis stamtavle

Rose er ikke i familie med nogen jeg kender, men jeg har kigget på opdrætternes hjemmesider fx Saltvig og Søglimt.

Roses stamtavle

No comments yet»

Skriv et svar

