Bidt af en gal aby

Mine katte – mad – sygdom – opdrættere – design

2 abyssiniere til salg

Pga omstændigheder i mit liv har jeg ikke længere mulighed for at have kat.

Jeg leder derfor efter et nyt hjem til Rose og Lilli. De sælges for kr. 2000,- pr stk inkl. foder legetøj og stamtavle eller samlet for kr. 3000 inkl foder legetøj og stamtavler.

De er meget glade for hinanden, men det er ikke noget krav at de sælges samlet. De er begge mors piger og elsker menneskelig opmærksomhed, så jeg er sikker på at de begge ville få det godt som ene kat.

Det vigtigste er, at de får et godt hjem hos en ægte katteelsker.

De er sunde, raske og aktive.

No comments yet»

Skriv et svar

